injail

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Jöran Lundberg - 9 oktober 2012 23:16

En sen kväll.

Det är sen kväll på villa Tallbacken. Efter en lång dag varunder KäraHu och jag varit till Sollefteå och uppvaktat vår svägerska Birgit. Hon fyllde nämligen 70 år. Det firade hon med ”Öppethus” i deras villa i Sollefteå. Vi blev vä omhändertagna och förplägade. Vi stiftade bekantskap med väldigt många olika personer som under dagen uppvaktade henne. Jag hälsade på ett otal personer som presenterade sig och som jag omedelbart glömde vad de hette.

 Väl henkommen framåt kvällssidan såg jag MODOs match på TV. De spöade AIK med 4-0 och gjorde som vanligt en väl genomförd match.. Smolk i glädjebägaren blev det när vi erfor att en spelare i HV (Oskar Sund) i matchen mellah HV och Luleå skadades allvarligt. Han fördes medvetslös till sjukhus och i skrivande stund vet jag inte hur det gick för honom. Det är alltid tråkigt när sådant händer. Hoppas bara att det ordnar sig för honom, men de första prognoserna var inte goda.

God natt God natt alla kära bloggdiggare. Väl mött en annan gång.

Jöran.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards