injail

Alla inlägg under augusti 2010

Av Jöran Lundberg - 11 augusti 2010 20:38

Det är onsdagkväll och jag skall försöka sammanfatta dagens händelser.

På förmiddagen tjänstgjorde jag på Ankaret som är församlingens seconhandbutik i Jollen här i Långviksmon. Jag vikarierade för Ulla och Nils-Erik under några timmar. Det gick bra så när som att det tog slut på remsan i kassaapparaten så Nils-Erik fick komma dit och sätta in en ny. I övrigt har jag plockat några liter jordgubbar i landet.

Hej då Hej då.

Av Jöran Lundberg - 9 augusti 2010 12:06

Sitter vid datorn måndag förmiddag. Det är regnigt ute så det inbjuder inte till några stora utsvävningar. Har även idag lite känningar i benet (ischiasen) men smärtan är hanterbar. Det är snart fikadags så det blir inte så lngt inlägg den här gången. Hej då Hej då De ä kalle K i Ovanå

Av Jöran Lundberg - 8 augusti 2010 17:14

Söndagen den 8 aaugusti 2010

Hej det här är första inlägget i min blogg. Jag har ambitionen att fortlöpade skapa flera. Jag har varit justerade sedan förra lördagen då jag drabbades av diskbråck som tärde på inchiasnerven med kännbara smärtor nedför högra benet. Efter en vecka då jag huvudsakligen legat till sängs känns det lite bättre, men det har inte släppt fullt ut. Klockan arton skall jag på ett sammanträde med Ankarstödet. En timme senare är det sammanträde med församlignens styrelse. Hoppas innerligt at det släpper fullt ut i ryggen så jag kan fungera Hej då See you later, Alligator.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards