injail

Alla inlägg den 10 mars 2020

Av Jöran Lundberg - 10 mars 2020 23:30

Ett virus som vållar bekymmer.

Det är alldeles klart att spridningen av Coronaviruset är numera ett globalt bekymmer. Även om influensan inte har någon större spridning i Sverige är det nödvändigt att det tas på största allvar. Det verkar som att de allra flesta fallen här spridits via kontkater i Italien som är hårt drabbat.Det prats om att förbjuda större folksamlingar även här, för att eliminera risken för smittspridning. Eftersom jag tänker se mtchen mellan MODO och Björklöven funderar man naturligtvis om dessa folksamlingar också är i farozonen.

 

Eftersom jag för det mesta befinner mig i karantän här på Tallbacken bedömer kag at min risk för att bli smittad är tämligen minimal. En fråga som vi ältar just nu är om vi kan tvingas inställa en planerad andakt på Björnaborg. Det har talats om att i möjligaste mån undvika kontakt med äldre människor, Dessutom kan inte Nils-Erik Gerhardsson inte vara med på grund av sjukdom.  På gamla Björnaborg finns det nu endast 5 vårdtagare kvar så på det viset blir det ju också en begränsad skara.

 

MODO vann första finalmatchen över Björklöven med 4 mål not 3

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards