injail

Alla inlägg den 12 november 2021

Av Jöran Lundberg - 12 november 2021 21:45

Dagen idag.

 

Vädret.

 

Kanske skildrar jag väderförhållandena någon gång för mycket. Men så får det bli. Det har varit en riktigt hyfsad novemberdag med en hel del solsken och några plusgrader mitt på dagen. Det var även vindstilla så det kändes riktigt trivsamt när jag var ute med Bisse en sväng. Några dagar framöver skall det komma lite ytterligare varmluft, men jag tror inte det blir så varmt att snön smälter bort.

 

Pandemin.

 

Det verkar som vi inte har fått någon ökning av Covid 19 i vårt område. Det redovisas fortfarande låga tal. Även för landet i övrigt är det rätt lugnt. Däremot har våra grannländer en viss ökning.

 

Julbord.

Den årliga julbuffén i kyrkan är planerad till lördagen den 4-de december. Jag har levererat biljetterna till Ankaret i Jollen och de har påbörjat försäljningen. Så om ni vill smaka ett proffsigt julbord till en billig penning så passa på och köp en biljett.

 

Ishockeyn.

MODO spelade i kväll en bortamatch mot Almtuna. Den sändes inte på C-more så vi fick följa ett referat genom ÖA. Så småningom vann de drabbningen med 3-1. Men av referatet att döma gjorde de en ytterst medioker insats. Det stod länge 1-0 till Almtuna efter mål i första perioden.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards