injail

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Jöran Lundberg - 12 oktober 2013 21:39

Paltfest i Björna.

Det är ingen hejd på begivenheterna nu för tiden. Den ena festen  löser av den andra. Eftersom jag troligen inte blir inbjuden till Nobelfesten nu framöver får jag väl nöja mig med de små festtillfällen som står till buds. Under alla förhållanden var OLD-fejs inbjuden att stå för underhållningen vid kyrkans palteria under den afton som förflutit. Det var en alldeles superb sammankomst med kraftig förtäring bestående av mastiga paltar med en gnutta godsaker inbakade..

Det gick i alla fall lyckligt och väl för oss. Enär vi kunde begränsa intaget paltdosering höll vi oss vid medvetande hela tiden. Det var väl också alldeles nödvändigt då en grupp underhållare som mer eller mindre är i koma inte kan vara så lyckosamt. Vi formade ett program som förhoppningsvis tillfredsställde alla divergernde smakriktningar. Ett gott tecken tillräknade vi oss då en hel del av publikum ville att vi skulle hålla på längre.

Så börjar en ny vecka som verkar väldigt fulltecknad av olika verksamheter. Således är det inte några svårigheter att få dagarna att gå. Något intetsägande och enformigt liv är det inte bäddat för. Så håll i er alla mina kära bloggdiggare.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards