injail

Alla inlägg den 20 november 2012

Av Jöran Lundberg - 20 november 2012 22:39

En tisdagkväll.

Några enkla rader en tisdagkväll. Elitserien i ishockey rullar på med  två tre matcher per vecka. MODO mötte Frölunda i Göteborg i kväll och lyckades vinna med två mål mot noll. Det var enligt mitt tycke en väl genomförd match. Det var två jämnstarka lag som möttes..

Som jag nämnde i min veckoöversikt skall jag till ”gaddskraparen” i morgon. Det blir väl också något litet ingrepp här och var i det slitna garnityret. Jag misstänker nämligen att et inte står så väl till med alla gaddarna. Det var meningen att KäraHu ockå skulle besiktigas men de har skjutit på den operationen till 2013.

Så går livet vidare på Tallbacken till allas förnöjelse inte minst de som är inneboende där, nämligen undertecknad och Kärahustrun.


Mosmos i kosmos.

I kväll åt vi en superrejäl vråldos

välstampad välkryddad rotmos.

därtill som sovel en korv som var god

vi käka tills ingenting alls återstod.

En känsla för livet sig genast infann

och hela tillvaron blev trivsam minsann.



Hejdå

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards