injail

Alla inlägg den 24 oktober 2021

Av Jöran Lundberg - 24 oktober 2021 18:15

Vistelsen.

 

Bloggen.

 

Det har varit rått stresseigt de här dagarna på Gotland varför jaf inta har kommit mig för att göra något inlägg. Något som jag framdeles kommer att förbätttra.

 

Resan.

 

Resan från Gajdajo internationall airport gick alldeles utmärkt. På cirka femtio minuter blåste vi iväg ner till Arlanda. Efter några timmars väntan gick planet med SAS över till Gotland- Jag hade så kallad assistans under resan så jag fick enorm fin hjälp vid på och avstigningarna.

 

Vistelsen-

Jag har blivit väl ompysslad här på Gotland. Tillsammans har vi varit på en hel del olika aktiviteter. Som till exempel var vi  idag ute  på en biltur till södra delen av ön. Då åt vi även en jättegod lunch på ett fint matställe. Turistsäsongen är över men det är en stor del ställen som är öppna året om.

Jag blir kvar här till slutet av veckan. Kommer till Långviksmon fredag kväll. Däremellan hoppas jag kunna göra några inlägg på Bloggen så ni blir underrättade. See You!

 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards