injail

Alla inlägg den 18 oktober 2016

Av Jöran Lundberg - 18 oktober 2016 21:56

MODO under isen.

Den insats som MODO gjorde emot Mora i kvällens hemmamatch gladde inget  NODO-hjärta. Det förvirrade spel som laget presterade är nog det sämsta som jag sett. Ingen struktur i spelet, alltid missade uppspel, förvirrat spel i försvarszonen är bara några omdömen. Det är bara att bryta ihop och komma igen. Eftersom de har ärkerivalen Timrå i nästa match, ett Timrå som dessutom leder tabellen, finns det tyvärr ingen ljusning vid horisonten.

Något som i stället är någonting att glädjas åt är det varma och fina oktobervädret  med nästan sommarvärme. Senaste dygnet har det varit nästan 7 plusgrader vilket är rätt ovanligt för årstiden. Ingen snö har vi ännu sett. Däremot har det varit lätt regn av och till den senaste tiden. Det är nästan så att gräsmattan åter har blivit grön.

Som jag ofta skrivit i min blogg så får vi acceptera och vara nöjda med det väder som vi blir serverade. I så måtto kan jag med lugn tillfredsställelse se tiden an och närmast njuta av den dygnsvila jag alltid vid det här laget går att njuta av. Därför: Gonatt och gomorron.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards