injail

Alla inlägg den 26 november 2015

Av Jöran Lundberg - 26 november 2015 22:19

Åter en hedersam förlust.

Jag hade möjlighet att via TV-n följa MODO-s bortamatch i Vävjö. Trots att de i mitt tycke spelade en godkänd hockey förlorade de ändå med 3 mål mot Växjö-s 4. I egenskap av så kallad läktarexpert måste jag ändå ge MODO-laget godkänt för sin insats. Jonatan Bjure i målet gjorde också en gedigen arbetsinsats och kan inte lastas för förlusten.

Dessvärre hade MODO-laget en del snöpliga utvisningar emot sig som de ändå klarade av med hyfsat resultt. Det blev väl vad jag kan förstå ett powerplay-mål för Växjö.

Vad det gäller vädret får vi i natt både hård vind och lite snöfall. Snöfallet skall dessbättre upphöra rätt snart och dra vidare mot öster. En mellandag med lugnare och stabilare väder blir det i morgon, men till lördagen skall det väl åter bli lite snö över Långviksmon. Ssom jag konstaterat tidigre får vi ju vara nöjd med det väder som vi begåvas med eftersom vi inte kan påverka det på minsta sätt. Så det så. Med det:

Gonatt och gomorron.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards