injail

Alla inlägg den 21 november 2015

Av Jöran Lundberg - 21 november 2015 22:16

Väderkommentar.

Det börjar bli llte vintrigare väder, vilket naturligtvis tillhör årstiden. I eftermiddag har vi  begåvats med ett litet snöoväder. Med tonvikt på ”litet”. Enligt en samtstämmig väderrapport skall det upphöra i natt och ävergå i lite stabilare och torrare vädertyp. Det kan vara en klar fördel eftersom jag planerar att eventuellt åka upp till fritidshuset i Hemsjön i morgon, söndag.

Ni som regelbundet läser min blogg kan tycka att de nu och då återkommande väderkommentarena är ett tämligen överflödigt inslag. Men det är nämligen så att alla mina inlägg sparas i ett arkiv för att utgöra ett dokument för framtiden. I en sådan ”dagbok” kan det vara av ett visst värde att också få information om den då rådande vädertypen.

I övrigt kan jag nämna att den marknad som var anordnad på Jollen i dag var mycket välbesökt och dessutom fint anordnad. Noteras kan att det var en hel del av våra utländska vänner som hade försäljning av olika produkter som de bakat eller tillagat. Genom att använda de fd. Stegbolokalerna kunde alla rymmas inomhus i säljvänlig miljö. En klar fördel.

See you!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards