injail

Alla inlägg den 29 november 2014

Av Jöran Lundberg - 29 november 2014 21:51

Det lackar mot jul.

Tiden går och då ni läser den här bloggen är det första advent och det första ljuset tänds i stakarna. Till dags dato har vi ju haft en relativt mild höst och förjulsvinter. Det lilla mängd snö som fallit har i stort sett töat bort vid det här laget.  Å andra sidan vore det väl inte helt fel om det kommit ett litet lager av den vita varan som lyser upp i den mörka novemberdagen.

Samtidigt som vi firar första adventg med allt vad det innebär tar vi farväl av höstmånaden november och går in i vintermånaden december. Har tagit några foton av adventsljusstkarna som jag  virat ihop av vanlig järntråd inspirerad av de gamla luffarna. Få se om jag möjligen kan kopiera in någon bild i bloggen.

Det blev ingen blogg i går beroende på att vi var borta och kom hem rätt sent och kände mig inte i form för någt skrivande. MODO lyckades vinna över LULEÅ med 4-1. Jag tror ju inte att det berodde på att laget blivit 105 kg. tyngre i form av Donald Brashear, nyförvärvet från Kanada. Den gamle slagskämpen gjore några byten som egentligen inte visade vad han egentligen går för.


Nedan visat jag således några bilder av advantsljusstakarna som jag virat ihop.


     

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards