injail

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Jöran Lundberg - 13 november 2011 21:07

Rubriken antyder väl att nu blir det en repris men det blir det inte. Det är nämligen så att samtidigt som jag skriver den här texten har jag Anders Eldemans program Da Capo i hörlurarna. Det innebär att de blir en alldeles vanlig blogg trots denna rubrik.

Vi avslutade konferensen i Missionskyrkan med en lunch på Millas restaurant.

Det har ju varit farsdag idag så både Thor-Leif och Ulrika har ringt. Det är alltid roligt att tala med dem. I Järved är det lite uppåt eftersom Ida har blivit uttagen till kandidat som ÖA.s Lucia. Oavsett hur det går i omröstningen blir det att fara runt och Lussa i mängder av olika företag och föreningar. Det tar givetvis sin lilla tid, jag hoppas att inte skolarbetet blir alltför lidande av det.

En ny vecka ligger framför med en hel del olika uppgifter, bland annat skall jag försöka få vinterdäcken monterade på bilen. Annars får det väl bli som det blir.

Med det tänker jag stänga bloggen för idag. Men liten vers kan jag väl unna er.


Fiskaren sa; att nu var det dags att bjuda på lax. Där for han strax för att fiska all slags, Salmon o Salmon trutta att bjuda på, så, hejdå.

Jöran.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards