injail

Alla inlägg den 15 oktober 2011

Av Jöran Lundberg - 15 oktober 2011 22:05

I rubriken höll jag på att skriva Minns du sängen i stället för Minns du sången. Det skulle kanske vara mera adekvat vid den här tiden. Tänk vad en enda bokstav kan förändra meningen.

I kväll hade vi "Minns du sången" i Missionskyrkan. Det var en kväll med mycket sång och musik. Vi sjöng och musicerade gamla godingar som pubiken kände igen från förr. Det kunde väl ha varit lite flera i publiken, men de som var där verkade trivas riktigt bra. Jag spelade på min fiol till "de resandes förnöjelse". Det är konstigt men mina åttitvååriga fingrar fungerar fortfarande.

MODO lyckades vinna under ordinarie tid över Luleå och tog därmed tre viktiga poäng. De verkar nu har fått någorlunda ordning på laget.

Med det stänger jag bloggfönstret för i afton men vi ses väl igen i något "drapasammanhang"

Om man äter välling till frukost, välling till middag och välling till kväll, blir man mätt till frukost, mätt till middag och mätt till kväll

Hejdå. Jöran.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards