injail

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Jöran Lundberg - 20 mars 2012 23:03

Det har varit en mycket omväxlande dag i dag. Tidigt i morse var jag ner till Volvo i Örnsköldsvik och servade bilen. Därefter hade OLD-fejs en spelning på Bredbyn. Vi gästade SPF Kamratskap i Anundsjö, ett härligt gäng glada pensionärer. Vi underhöll dem efter bästa fömåga. Visst var det en del som inte klaffade till 100% men jag tror ändå att de var nöjda med det vi presterade. En fin gemenskap blev det i alla fall.

I kväll spelade MODO match mot Skellefteå. Det var vinna eller försvinna som gällde för laget. Tyvärr blev det försvinna. Därmed har MODO spelat färdigt för den här säsongen. Jag tycker i alla fall att de har gjort ett hyfsat slutspel eftersom de ju i alla fall har vunni två av matcherna..

Så går livet sin gilla gång här på Tallbacken. Våren tvekar lite, men jag tycker det är lika bra att det inte blir så väldigt varmt så här tidigt.


Bondomelett är en rätt som på alla sätt gör en pinad mäncha mätt.

 

Hejdå. Jöran.





Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards