injail

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Jöran Lundberg - 22 mars 2012 22:08

Besöket i Trehörningsjö med OlD-fejs var ett inslag i den sk. Tresjöträffen och med anledning av den nära förestående ”Våffeldagen” bjöd man på nygräddade våfflor. Det var förvånansvärt bra uppslutning vid sammankomsten så  de var
tvungna att duka vid ytterligare bord. Vår insats i mötet var väl ”sådär”. Något  positivt var att spelningen gick väldigt bra. De melodier som vi exekverade satt där de skulle. Min personliga insats i sammanhanget var väl inte någon topprestation, men det får man ta.

Det har varit många plusgrader ute en hel räcka dagar så att snötäcket har sjunkit ihop rätt bra. Personligen tycker jag att det inte borde gå alltför fort med vår och snösmältning men det är ju inte något man råder över. Jag hoppas kunna ta mig upp till Hemsjön per skoter någon av de närmaste dagarna, om nu skoterföret håller i sig. Jag skall  med kamerans hjälp visa er kära bloggdiggare hur mycket snö vi har kvar ännu. Återkommer i en senare blogg om detta.

Med det stänger jag bloggen för i dag med fantasi av annat slag.


Vill han ha något varmt innanför västen

Servera något kallskuret till gästen

Det är sånt som han gillar förresten.


Hejdå. Jöran.



Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards