injail

Alla inlägg den 23 februari 2022

Av Jöran Lundberg - 23 februari 2022 21:56

Från Morkullevägen.

 

Väderläget.

 

Nu har det varit ett antal dagar med strålande vinterväder. Ännu år det lite kyligt i luften men solen har framskridit så att den kan minimera kylan en aning. Det har resulterat i att jag har kunnat vara ute på mina dagliga turer med sparken. Enligt långtidsprognosen skall det framdeles bli mildare. Det kommer till och med  att bli plusgrader. Det märks också att det definitivt går mot en kommande vår.

 

 

Pandemin.

Trots att de flesta restriktioner nu hävts är det fortfarande risk för ökad smittspridning. Jag erfor idag att en av Gubbrörans medlemmar har smittats och är således nu i karantän. Jag var inte med förra torsdagen så jag har inte varit i närheten av honom. Då är det sannnolikt att jag inte utsatts för smittorisk.

 

Ishockeyn.

 

MODO spelade i kväll en hemmamatch mot Kristianstad och ledde inför sista perioden med 4-1. Men genom uselt agerande i slutperioden höll de på att förlora. De lyckades i alla fall vinna matchen med 4-3 till slut. Tre värdefulla poäng räddades..

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards