injail

Alla inlägg den 19 februari 2022

Av Jöran Lundberg - 19 februari 2022 22:16

Dagen idag.

 

Väderläget.

 

Idag har det vart en riktigt solig och underbar vinterdag. Då passade jag på att görs en riktigt rejäl tur med sparken. Efter som vägarna och gatorna int är sandade men lämpliga för att ta sig fram mad kjälp av sparken.

Det blev till slut en tur på närmare 6 kilometer. En riktigt bra prestation tycker jag. Det märks också att jag genom den regelbundna träningen fått en bättre kondition.

 

Andra aktiviteter.

Jag följde olympiaden en stund också. Genom tillgång till Diskavery + kan jag se sporten utan att störas av en massa reklam. Jag tycker att det har blivit ett riktigt framgångsrikt OS för våra svenska idrottare. Märkligt med många medaljer.

 

MODO spelade idag en seriematch mot Vita Hästen i Linköping. En märklig match så till vida att MODO slutade att spela hockey i tredje perioden. Efter att ha spelat en glänsande och fartfylld hockey ledde de med 1-4 inför sista med Vita Hästen kunde kvittera så att det stod 4-4 i full tid.

Marchen gick till förlängning och straffläggning. Den som MODO till slut vann. således räddade de 2 poäng. Men schabblade snöpligt bort en poäng. Onödigt. Onödigt.

I morgon söndag spelar de mot AIK.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards