injail

Alla inlägg den 24 augusti 2018

Av Jöran Lundberg - 24 augusti 2018 21:12

Blåbärsplockning.

I morgon skall jag tillsammans me en god vän och blåbärsentusiast fara ut för att se om det gåt att hitta blåbär. Det har ju som alla vet vid det här laget inte varit så gott om den varan i våra skogar i år. Detta beroende på den regnfattiga sommarn. Därför skall det bli spännande att testa. Jag har rekognoserat ett ställe där det har varit skuggigt och fuktigt. Hoppas därför att det skall finnas en hyfsad tillgång. Mogna bör de vara vid det här laget och de behåller ju sin saftighet ända till dess de fryser. Åtekommer således i motgon med en rapport om hur det har lyckats,

I dag har det vait regn mest hela dagen men enligt väderspåmännen skall det bli uppehåll i morgon. Således upplagt för en spännande dag. Eftersom jag skall börja dagen tidigt tänker jag inta sängläge med det snaraste.

Gonatt och gomorron!

Av Jöran Lundberg - 24 augusti 2018 20:52

Blåbärsplockning.

I morgon skall jag tillsammans me en god vän och blåbärsentusiast fara ut för att se om det gåt att hitta blåbär. Det har ju som alla vet vid det här laget inte varit så gott om den varan i våra skogar i år. Detta beroende på den regnfattiga sommarn. Därför skall det bli spännande att testa. Jag har rekognoserat ett ställe där det har varit skuggigt och fuktigt. Hoppas därför att det skall finnas en hyfsad tillgång. Mogna bör de vara vid det här laget och de behåller ju sin saftighet ända till dess de fryser. Åtekommer således i motgon med en rapport om hur det har lyckats,

I dag har det vait regn mest hela dagen men enligt väderspåmännen skall det bli uppehåll i morgon. Således upplagt för en spännande dag. Eftersom jag skall börja dagen tidigt tänker jag inta sängläge med det snaraste.

Gonatt och gomorron!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards