injail

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Jöran Lundberg - 10 november 2010 21:08

Vi har det bra här uppe på Tallbacken. Har lyssnat på radion och sett på TV hur det har varit snökaos på olika platser söderut, så vi befarade det värsta även här. Men det blev inte så farligt. Det har kommit cirka 7-8 cm. kallsnö och det har jag med hjälp av traktor röjt undan. Enligt samstämmiga rapporter ska det väl dra vidare mot norr i natt, så förhoppningsvis blir det rätt drägligt i morgon.

I afton har vi varit nere på Millas i Jollen på ett informtionsmöte som Handelsbanken anordnade. De försöker erövra marknadsandelar nu då Swedbank har övergivit oss. Det var faktiskt en trevlig och informativ träff.

I morgon är det meningen att jag ska träffa medlemmarna i OldFEJS för ytterligare träning. Tisdag till veckan skall vi underhålla på Bredbyn i Anundsjö. Det blir väldigt intressant tycker jag. Som jag nämnde tidigare har jag utvecklat en "Rullatordans" som förhoppningsvis skall bli populär.

Alla polare som läser min blogg önskar jag en dräglig tillvaro och en god morgondag.

Sätt dig i en garderob och ät aladåb. Hejdå Jöran.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards