injail

Alla inlägg under oktober 2010

Av Jöran Lundberg - 4 oktober 2010 21:55

Jag klarade jobbet. Jag har gjort arbetet med att putsa källarvåningen i Flyggsjö klart idag. Det betraktar jag som en personlig viktoria. Dels att de gamkla färdigheterna finns kvar och dels att den gamla kroppen stod pall för ansträngningarna. Men jag är den som anser att man ska inte dra sig för utmaningar både mentala och fysiska. Det är stimulerande.

I morrn bär det av till Sundsvall. Först drar vi till Härnösand och övernattar hos Rune och Eva. Tidigt på onsdagmorgon åker vi till sjukhuset i Sundsvall där KäraHU ska genomgå en hel del prov inför operationen den 13 denna månad.

Därför syns jag inte i denna ruta förrän torsdag.

Till dess. Ät bräss. Jöran

Av Jöran Lundberg - 3 oktober 2010 22:35

Det har varit en alldeles vanlig helg. Söndag var vi till kyrkan på gudstjänst på förmiddan. Fra emot kvällen kom Thor-Leif för att ställa in den gamla Hägglundsbussen för vinteförvaring. Han konstaterade att de kört nästan 500 mil i sommar med den gamla veteranen. De hade bland annat varit till Berlin med bussen. Enligt utsago var det an alldeles underbar resa.

Nu ligger en ny vecka framför med allt vad det innebär.

Ajö Ajö. Ät brö. Jöran

Av Jöran Lundberg - 1 oktober 2010 22:38

Idag kom jag äntligen iväg till Flyggsjö för att arbeta med putsningen av källaren. Det gick väldigt bra, det gamla handlaget fanns kvar. Det gick väl inte så fort, men jag putsade tre väggar av fyra. Till måndag tänker jag att jag skall färdigställe det återstående. Det ät tur att man är vig och inte har ont i ryggen för det är verkligen inte någon lätt uppgift. Men bra träning är det.

Hejdå lev å må!!!! Jöran

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards