injail

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Jöran Lundberg - 17 oktober 2010 21:57

Nu har KäraHU kommit tillbaka från Sundsvall vilket betyder att livet återgår till normala cirkumstanser. Till att börja med uppträdde hon som om mitt fyra dagar långa gräsänkliga fögderi skulle snudd på ha raserat det boende vi under mer än femtioårigt äktenskap byggt upp. Men så farligt var det ändå inte.  Jag hade ju gjort mitt bäst för att åteställa bostaden i bruksdugligt skick så därför kan man säga att jag kom undan med hedern i behåll.

"Den som har planer för framtiden håller sig ung" är det någon som har sagt Så nu är det bara till att backa framåt och inte gräva ner sig i  framtiden utan leva  i nuet. Var det någon som inte begrep vad jag skrev så var det inte meningen heller.

Bli  söt, ät gröt. Hejdå. Jöran.

Av Jöran Lundberg - 17 oktober 2010 09:20

I går kväll var jag i Järved. Thor-Leif spelade med sitt Öviks big band på Brux (ett inneställe i Örnsköldsvik där de ofta har jazziga evenemang). Kristina och Emma var med på konsären. Då var jag hemma med Johan och på TV såg vi MODO spela mot HV71. MODO vann med hela 5-1 Jippiiii!

Idag komme KäraHU hem från Sundsvall. I sksrivande stund är det inte bestämt tidpunkten men det vlir väl på eftermiddagen.

Halvelva är det gudstjänst i Kyrkan så jag får väl göra mig i ordning. Frukost, dusch och klädbyte.

Hon Janna sa: ät blanna, må bra. Jöran

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards