injail

Alla inlägg den 8 mars 2019

Av Jöran Lundberg - 8 mars 2019 21:56

En trösterik högtid.

I dag hade vi gudstjänst för min älskade Siv i Missionskyrkan. Det blev för mig personligen , och jag tror även för mina nära och kära en högtidsstund. Där fick vi tillsammans med övrig släkt och en stor del av bygdens folk ta ett fint avsked. Personligen har jag erfarit mycken tröst i alla mina många vänner från när och fjärran som visat en så stor empati och genuint deltagande inför min förändrade livssituation.

Vid den efterföljande minnesstunden var det många som i telegram och eller vittnesbörd visade ärlig uppskattning av hennes livsgärning. Siv hade många oerhört fina egenskaper som inte minst jag och våra barn fick ta del av. I dag  blommade dessa ut i alla de fantastiskt fina minnen som många hade fått genom Sivs rejäla och rättframma liv. Det hjälpte i alla fall mig att repa mod inför de kommande dagar jag hoppas få många av.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards