injail

Alla inlägg den 9 december 2014

Av Jöran Lundberg - 9 december 2014 22:28

Festivitas

Festligheterna fortsätter. I dag medverkade OLD-fejs vid en festlighet med risgröt och skinksmörgås i Lillkyrkan Nyliden. Det var Björna föramling som inbjöd alla intresserade till Jullunch. Den kommande julens budskap i tal och ton förmedlade vi så gott vi kunde. Jag fick den känslan att den snälla publiken uppskattade vad vi presterade. Miljön i lillkyrkan i Nyliden är alldeles underbar och då det därtill serverades särdeles goda maträtter kunde deltagarna inte annat än trivas. Att det för undertecknad bloggskrivare var en i raden av alla festligheter inför julen förtog inte stämningen på något vis. Dagens begivenhet var bara en liten uppvärming inför vad som komma skall. I morgon skall jag nämligen åter gräva mig igenom ett festligt dukat julbord. Det arrangemanget ser jag fram emot med alldeles särskilt intresse eftersom det kopplas till en gedigen underhållning. (dock inte OLD-fejs). Kanhända rapporterar jag från tillställningen i någon kommande blogg. Därför håll til godo för i kväll!!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards