injail

Alla inlägg den 26 april 2012

Av Jöran Lundberg - 26 april 2012 21:02

En helt vanlig dag på Tallbacken. I går kväll (onsdagkväll) var OLD-fejs i Movattnets bygdegård under mottot ”Hej svejs med OLD-fejs”. Det gick väl ”sådär”. Om jag själv får sätta betyg så gick spelningen bra, vi spelade alla de goa låtar publiken gillar. I övrigt var väl programmet lite ostrukturerat men jag tror ändå att de som kommit till kvällen trivdes aldeles utmärkt.

Idag Torsdag har vi tagit det ganska lungt, jag var i ”veaskogen” en sväng på förmiddan, annars har det inte varit någon större aktivitet.

Jag läste i tidningen (Allers) en annons om PLANTOSLIM. Ett bantningsmedel som skall vara särdeles effektivt. Medlet skall fungera som en naturlig magsäcksoperation, skriver de. Då kom jag att tänka på att effektivaste sättet att banta är att aldrig gå upp i vikt. Då har man ju inga kilon att ta hänsyn till. Men det kanske inte är så lätt alla gånger.
Särskilt som jag stup i ett avslutar min blogg med en liten ramsa om mat. Inget undantag den här gången heller.


Konsumera mera.

Att börja en måltid med sallad från väst

Är något som tilltalar var hungrig gäst

Som huvudrätt serveras en mörad oxfilé

Så ”snålvattnet” rinner hos mången gourme

Som avslut en Parfait gjord på bär ifrån naturen.

Det är många sköna kalorier i den kuren.

 

För att detta digra intag kompensera

Bör man genast ut och promenera

Eller med andra smarta medel reducera

processen som vill kroppens omfång maximera

Då är Plantoslim ett sätt att matintaget dirigera

och livnjutarkonsumtionstillståndet legalisera.


God måltid alla kära bloggdiggare

Hejdå.  Jöran.


Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards