injail

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av Jöran Lundberg - 5 maj 2014 21:54

En resa.

Det kan möjligen inträffa att mitt bloggskrivande blir en aningen sporadiskt de närmaste dagarna. Jag kommer nämligen att göra en resa från i morgon den sjätte till kommande måndag den tolfte. Jag skall åka ner till Skåne för att kolla om våren har kommit längre där nere i förhållande till Tallbacken. Det är nämligen så att vi fortfarande har en del snödrivor kvar runt huset. Våren har ju som alla i grannskapet upplever stagnerat i sin utveckling. Kyligt om nätterna med frostgrader och lite snöbyar av och till under dagarna. Samtidigt kan det vara bra att inte ta ut sommarn i förskott utan låta våren i Norrland ha sin gång.

Måste erkänna att jag är ite undrande inför resan. Jag skall nämligen anlite ett norskt flygbolag (Norvegian). Jag har mina dubier och är kluven i mitt sinne.  Men kommer ändå att åka i förhoppningen att de anlitar svenska piloter. Min önskan är att jag snarligen skall kunna lugna era ängsliga sinnen och genom en blogg uppdatera mitt hälsotillstånd.

Så upprepar jag min hjärtinnerliga önskan om att ni alla bloggiggare skall ha ett bra liv och tillfredsställa ert sömnbehov meddelst en snarkfri tillvaro. Ni får väl lägga på en extra rem när ni kommer in i remsömnen.

 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards