injail

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Jöran Lundberg - 26 augusti 2013 22:36

Hej svejs med OLD fejs

I morgon (eller idag) Tisdag (den 27nde alltså) är det fritt fram att komma till Träffpunkten på Björnaborg Kl 14.00 Då underhåller nämligen OLD-fejs på sitt oefterhärmligt roliga sätt. Gamla goda låtar på dragspel med gitarrackompanjemang och några tänkvärda berättelser emellan. Kom och trivs med oss. Alla som har någon möjlighet till det. Det bjuds även på gott fika med något läckert tilltugg.

Vi, OLD-fejs allstå, övade häromdagen hos Enar Englund och det gick förvånandsvärt bra efter sommaruppehållet. Jag hade förväntat mig att vi skulle vara mer ringrostiga än vi i verkligeheten var.

I övrigt har jag ägnat en del tid till blåbärsplockning tillsammans med Sven Öhrman. Vi hittade ett ställe där det var rätt gott om den åtråvärda varan så vi fyllde några hinkar. Det är ju hyfsat väder med rätt stor del solsken så vi hade inga bekymmer av den anledningen. Sommarlika temperaturer har det varit nu några dagar. Till allas förnöjelse.

Med detta korta inlägg önskar jag alla mina kära blggdiggare en underbar natt med skön och stärkande sömn.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards