injail

Alla inlägg den 12 september 2016

Av Jöran Lundberg - 12 september 2016 21:46

Ishockey.

I brist på annat matnyttigt får det bli lite ishockeykommentarer. Om jag börjar med MODOS damer verkar de ha ett bra och stabilt gäng som lyckas vinna sina matcher. Då finns det kanske  något lite tröst i bedrövelsen. Jag har haft möjlighet att se nästan alla MODO-s försäsongsmatcher och då har laget inte imponerat över hövan. De allra flesta har slutat med förluster. Dessutom har spelet inte varit särdeles övertygande förutom i senaste matchen mot Luleå då det stämde någorlunda. Några olyckliga sekvenser i sista perioden med diverse utvisningar ställde till det för dem och hindrade dem att ta en välbehövlig seger.

Nu brakar seriespelet igång på onsdagkväll med bortamatch mot Västerås. Då är det således ”upp till bevis”. Dessvärre kan jag inte följa den matchen eftersom KäraHustrun och jag då är på resande fot, Vi flyger nämligen till Visby den dagen. Sedan blir vi där en vecka så det kan bli lite hackigt med bloggskrivandet. Men jag litar på att det finns tillgång till dator.

Med det skriver jag: Gonatt och gomorron

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards