injail

Alla inlägg den 18 februari 2015

Av Jöran Lundberg - 18 februari 2015 22:42

Summera dagen.

Så går en dag ifrån vår tid och kommer icke mer. Osökt frågar man sig då: ”vad har jag gjort av denna dag och denna tid?” Att använda tiden väl är nog inte så lätt alla dagar. Jag har i alla fall i dag gjort en insats tillsammans med kollegerna i OLD-fejs och förstrött pensionrerna i PRO Trehörningsjö. Som vanligt fick jag en känsla att de gillade vad som serverades. En hel del nya vänner har vi i alla fall fått. Och det känns ju tillfredsställande.

Morgondagens grannlaga uppgift är att lämna min Volvo till bilpörovningen- Jag har i alla fall förberett denna pers genom att jag låtit en verkstad göra en ordentligt service. Vad jag kan förstå har den drigenom en lite större chans att klara provet.

Vi har också i viss mån förberett för familjen Holmbergs trivsel när de kommer för att fira sitt sportlov till veckan. Det skall bli riktigt kärt att få rå om dom några dagar. Enligt väderpognsen skall det väl bli rätt hyfsat väder. De har aviserat plusgrader varför jag hoppas att det inte blir alltför isigt och dant. Den som lever får väl se. Därmed

Gonatt och gomorron.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards