injail

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Jöran Lundberg - 22 augusti 2012 21:55

Fjällfarare.

Det är i morgon dags för den årliga fjällturen till Hemavan. För några dagar kommer jag att flytta till högre ort. Är inte så dramatiskt som det låter.  Några dagars volontärliv väntar oss på fjällgården vilket innebär att vi arbetar med olika sysslor under ett antal timmar varje dag. Förhoppningvis skall vi väl också hinna med någon liten tur på fjället.

Jag funderar på att ta med mig datorn för att kunn ge lite rapporter av och till. Få se hur mycket det blir. Alla mina kära bloggdiggare kan ju inte leva på svältgränsen hur länge som helst. Jag hoppas kunna ge er intressanta bilder från en liten annorlunda miljö. Väderspåmännen (och kvinnorna) har väl inte lovat det allra bästa vädret men lite möjligheter till vistelse på fjället skall det väl ändå bli.

På återseende i framtiden och en skön stärkande sömn önskar jag er. 

Med hälsningar.  Jöran.

 

PS

Min hästserie får vänta några dagar

DS.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards