injail

Alla inlägg den 26 mars 2021

Av Jöran Lundberg - 26 mars 2021 17:43

En viss lägesbeskrivning.

Så går en dag ifrån vår tid och kommer icke mer.

I min lilla lägenhet upplever jag att dagarna ibland blir lite långsamma. Detta eftersom det inte är så mycket att sysselsätta sig med. Jag väntar på att all is skall töa bort och försvinna så jag eventuellt kan vara ute och träna med "Bisse" min sparkcykel. Eller Cykelspark. Jag tror att det skulle befrämja mitt välbefinnande om jag kunde ha tillfälle att motionera oftare.

Om en stund skall jag ta mig ner till Torben och fördriva några timmar med att följa slutspelet i allsvenska ishockeyn. Det står just nu 1-1 i matcher såväl mellan Björklöven och Mora som mellan Timrå och AIK. Ett väl så intressant läge.

Vad gäller vädret är det rätt varmt m dagarna men ännu lite kylslaget om nätterna. Det innebär at det inte tär på snötäcket i någon större grad.

Jag är i viss mån medveten om att dessa torra fakta inte röner så stort intresse bland större delen av mina bloggdiggare. Men ibland kan det vara värt att dokumentera även de mest triviala. Så därför bör ni ta min torftiga blogg till era hjärtan.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards