injail

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Jöran Lundberg - 12 maj 2013 20:54

Söndag.

Söndagkväll och en ny vecka ligger framför. För varje dag funderar man vad den kommer att innehålla. Vi planerar men det blir inte alltid som vi tänkt oss. Människan spår och gud rår. Som när jag satt hos min gode vän och vi planerade för en meningsfull levnad  under lång tid, och så får jag höra dagen efter att han lämnar detta jordiska. Å andra sidan finns det ett uttryck som lyder: ”Den som har planer för framtiden håller sig ung”.

Nu är det så att vi (Kärshustrun och jag) har planerat att åka för att hälsa på några goda vänner i Växjö den här vecken. Vi åker med flyg från Umeå på onsdagmorgon och kommer inte hem förrän förrän måndag nästa vecka. Eftersom jag tycker det är för bökigt att ta någon dator med mig så kommer det sannolikt inte bli något bloggskrivande under några dagar framöver. Således får ni, kära bloggdiggare en liten minisemester från mina funderingar. En del tycker nog det är skönt!!!

Men det är ju några dagar dit så hav förtröstan!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards