injail

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Jöran Lundberg - 12 juni 2014 23:02

Avspark.

Nu är det klart för avspark för fotbollen i Brasilien. Den upphetsning och det ståhej som det varit omkring detta evenmang finns det egentligen inga gränser för. Nu skall det i alla fall igång och jag tänker glutta lite på den första matchen endast föra tt se vilka tendenser som drabbningen har. Jag kommer troligen inte att ägna så mycken tid åt detta spektakel efterom det finn annat roligare at syssla med. Men för den verkligt forbollsfrälste blir det säkert en givande period.

En rätt säregen graj tycker jag takten i byggenskaperna inför VM. Det är väl troligen så att när jippot väl är över arbetar man fortfarande på att slutföra alla byggenskaper som evenemanget medfört. Och sedan får en man fortsätta med att riva en del av det man byggt upp. Det ör ett utomordentligt prov på den fina strategi man hela tiden haft.

Åtekommer när jag gluttat och glanat en del på MAtCHEN!!

Efter första halvleken står det 1-1. Brasilien lyckade kvittera Kroatiens ettmålsledning. Jag är ju inte någon fotbollsexpert men jag tycker att Brasilien spelade lite ”ängsligt” i börjam av matchen, medan Kroatien satte allt på ett kort när de väl fick låna bollen någon gång.Visserligen har Brassarna tagit äver initiativet mer och mer så det är väl inte någon tvekan om utgåmgem.

Med det lämnar jag  det hela. Gonatt, eller gomorron

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards