injail

Alla inlägg den 8 juni 2021

Av Jöran Lundberg - 8 juni 2021 22:09

i Hemsjön.

 

Jag har bjudit in Gubbröran till en träff vid mitt fritidshus vid Hemsjön. Idag var jag upp och gjorde visa förberedelser. Även om vi nu alla har fått våra två sprutor vaccin kommer vi att träffas utomhus och med vissa avståndstaganden. Det var först tänkt att vi skulle träffas vid skvaltkvarnen i Lockstatorp men på grund av vissa omständigheter var det inte så lämpligt just nu.

 

Det verkar ska bli varmt och soligt väder så jag hoppas att den gängse sjöbrisen kommer att blåsa bort de flesta myggorna. I morgon skall jag tillsammans med Sture Vikman sätta upp en skylt som pekar ut vägen. Det är en stor del av gubbarna som aldrig förut varit upp till sjön. Det är i vis mån ett spännande projekt.

 

I morgon skall församlingens besöksteam vara på Björnaborg för första gången sedan pandemin bröt ut. Även det kommer troligen att hållas utomhus.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards