injail

Alla inlägg den 4 juli 2019

Av Jöran Lundberg - 4 juli 2019 22:19

90.

I morgon (läs i dag) om en vecka, närmare bestämt den 12te den här månaden, fyller jag nittio år. Hög ålder för en som inte är gammal. Det är egentligen inte så mycket att uppmärksamma men samtidigt anar jag att den inte går att komma alldeles obemärkt förbi. Därför har jag vissa planer på att den dagen från klockan tolv ha ÖPPET HUS i Missionskyrkan. Då bjuder jag alla som vill komma på brakfest med tårta och en del andra godsaker.

Jag har ju under i stort sett hela mitt liv ivrat för missionsförsamlingens ungdomsarbete. Så därför tänkte jag att i stället för eventuella presenter till mig kan man skänka en lämplig summa till detta, som jag tycker, angelägna ändamål. Vi har just nu många ungdomar i olika grupper som under terminerna, genom hängivna ledares insatser, är föremål för aktiv fostran i en positiv och lekfull miljö. Visst vore det underbart om de finge resurser till någon extra extra i form av en resa. hajk eller något annat. Välkomna alla som vill och har möjligheter.

Återkommer med eventuell möjlighet att Swisha.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards