injail

Alla inlägg den 3 februari 2018

Av Jöran Lundberg - 3 februari 2018 22:03

Karamello.

Så är SVT-s största satsning för året i gång. Som brukligt är varje år satsar man i sort sett hela sin budget för att kunna sända detta ibland ifrågasatta projekt. När man sen förbrukat alla medel blir det att sända idel danska bondeprogram eller norska fjordvyer. Detta eftersom man kan köpa dem för en billig penning.

Efter att ha sett det första programmet som sändes från Karlstad är jag faktiskt glatt överraskad. Det var ett program med bra kvalitet och många bra inslag. Även om jag inte själv röstade tycker jag att det var rätt låtar som gick vidare, direkt och till andra chansen. Min förhoppning är att man även fortsättningsvis kan hålla samma höga kvalitet på programmen.

Om sanningen skall fram är jag ingen fanatisk diggare av melodifestivalen eftersom jag tycker den är krånglig och ostrukturerad. Ett stort ansvar ligger naturligtvis hos programledare David Lindgren som har all möda i världen att hålla ihop det hela. Givetvis lyckönskar vi honom till en framgångsrik fortsättning.


Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards