injail

Alla inlägg den 3 november 2017

Av Jöran Lundberg - 3 november 2017 22:33

Pillerdille.

Som de allra flesta känner till finns en uppsjö av hälsopreparat. Ja har räknat ut (det är ingen vetenskaplig avhandling) att om man skulle förstärka de flesta organ i kroppen tarvades mellan 30 och 40 olika preparat. Detta skulle kosta åtskilliga tusenlappar varje år. Någon har nämligen räknat ut att vi i Sverige spenderar cirka 6 miljarder på sådana preparat årligen. Däremot är det ingen som räknar ut om dessa preparat har någon gynnsam effekt på vår mer eller mindre sargade lekamen.

Låt mig som slutkläm nämna ett preparat som heter Adapt Lugn vilket enligt reklamen skall: 1. Minska din vardagsstress. 2. Hjälpa dig att varva ner på kvällen. 3. Hjälpa dig till en bättre nattsömn. Nu är det så att jag känner ett ganska ADAPTIVT LUGN inför dessa tre symtom eftersom jag vanligtvis inte för någon stressrelaterad tillvaro. Särskilt som MODO vann över Västervik med 4-0 i kväll. Således intar jag min nattvila med full tillförsikt att än en gång få vil i guden Insomnias armar.

Gonatt och gomorron.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards