injail

Alla inlägg den 20 februari 2017

Av Jöran Lundberg - 20 februari 2017 22:35

Praktiken inställd. Bortrest!

Det var troligen några av min bloggdiggare som saknade mina kråkfötter i dag. När det, ovanligt nog inte var något inlägg möjligt att läsas i dag undrade givetvis några vad som nu hade hänt. Den enkla förklaringen var att KäraHustrun och jag Hade åkt till Umeå för ett kortare besök hos våra släktingar där.  De hade inbjudit oss till en konsert på Norrlandsoperan därstädes. Och kulturella som vi var så tackade vi ja och hade väldigt stort utbyte av besöket. Vi övernattade och åkte hem i dag på eftermiddagen. Eftersom jag inte hade tillgång till någon dator för mitt bloggskrivande blev det ett litet glapp. Glömde också att skriva något om det i förväg.

Nu är vi således åter på Tallbacken och ordningen är återställd. Hann också att tittta på MODO-s match mot Vita Hästen. MODO vann efter förlängning och tog två viktiga poäng i stridens slutfas. Rubriken ovan är ett uttryck som Arvid Ekström har myntat. Han hade en kattgubbe i den mest produktiva åldern som av och till var ute på sitt viktiga värv, då talade Arvid om att ”Kattgubben min har redan annonserat. Praktiken inställd. Bortrest”

Mycket nöje i fortsättningen.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards