injail

Alla inlägg den 10 juli 2016

Av Jöran Lundberg - 10 juli 2016 22:17

Final.

Just nu spelas finalen i EM mellan Portugal och Frankrike. När första halvleken spelats står det fortfarande 0-0. Frankrike har i viss mån fört spelet, men Portugal har haft en del vassa kontringar. Troligen kommer jag inte att följa matchen ända till slutet eftersom det är rätt så sent på dygnet. Jag brukar nämligen i de flesta fall inta snarkläge när jag avverkat bloggen.

I dag har jag varit uppe vid fritidshuset vid Hemsjön en god stund. Det har varit väldigt soligt väder. Nästan för soligt för att sitta på altanen. Förberedde lite för att behandla altanräcket eftersom det är  rätt torrt och angripet av solen. Experimenterade lite för att få fram den rätta bruna nyansen.  Kan väl återkomma i någon senare blogg och redovisa hur det till slut kommer att funka.

En ny sommarvecka ligger framför med allt vad det innebär. Det blir väl nödvändigt att ansa gräsmattan under den kommande veckan. Om jag tar lite i taget blir det inte så ansträngande. Av den anledningen kan det vara nödvändigt att genom en livgivande dygnsvila samla de krafter som behövs.

Därför:

Gonatt och gomorron.

 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards