injail

Alla inlägg den 8 oktober 2015

Av Jöran Lundberg - 8 oktober 2015 22:26

Förnedring.

Den som iuntresserat följer MODO-s förehavanden på SHL-isarna runt om i Sverige kan inte undgå att bli snått frustrerad ibland. De varvar värlspelade matcher med emellanåt rena utskåpningen. I kväll mot Färjestad i Göteborg kan ingen sann MODO-it känna sig särdeles nöjd eftersom de förlorade med klara 7-0. Jag var inte i tillfälle att se hela matchen men enligt samstämmigt vittnesbörd var deras agerande ingen munter syn att skåda. Nej, det är bara att bryta ihop och komma igen.

I dag besökte jag hörcentralen på Örnsköldsviks sjukhus och eftersom det var mer än sju år sedan var det helt nödvändigt. En hörseltest visade att min ljuduppfattning inte hade blivit bättre. Särdeles hörseln på vänstra örat hade blivit sämre. Jag hoppas naturligtvis att de nya och kraftigare hörapparaterna skall återställa det mesta av hörandet. Det är också meningen att få en hörslinga för TV-n installerad. Det kan både KäraHustrun och jag ha nytta av. Även om jag tycker att det fungerat rätt bra hittills.

Under morgondagen skall OLD-fejs göra ett bejublat framträdande hos PRO i Järved/Bonäset. Det betyder att även den dagen är fylld av aktiv verksamhet. För en kraftsamling inför morgondagen kan det betraktas som rätt nyttigt med en rejäl nattvila varför vi säger

Gonatt och gomorron.

 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards