injail

Alla inlägg den 16 juli 2015

Av Jöran Lundberg - 16 juli 2015 21:17

Renvering i Hemsjön.

Idag har vi fullföäljt målningsarbetena i fritidshuset vid Hemsjön. Taket i strostugan har målats om efter att ha tvättat avdet sot och smuts som lagrats där under mång år. Vitt har det blivit så vitt jag kan se.  Den pärlspåntade väggpanelen har också strukits med en fin hlvblank lackfärg vilket kommer att harmoniera bra mot de nya tapeterna som skall appliceras. Det blir troligen så att vi kommer att sätta upp dem i övermorgon lördag. Då blir det propert och fint även i det rummet. Tanken är att redovisa resulatet i bildform när det väl är klart.

Nu kan jag också meddela alla intresserade bloggdiggare att nu finns Jöran Lundberg etablerad på Youtoob. Det är bara ett Googla på Berättarkväll Björna hembygdsgård så kommer det en dryg timmes program där jag berättar olika minnen från min länga levnad. Det kan ju finnas ett visst värde rent dokumentärt om inte annat.

Väl mött!

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards