injail

Alla inlägg den 31 januari 2015

Av Jöran Lundberg - 31 januari 2015 21:59

En unik händelse.

MODO vann sin hemmamatch mot Linköping med 5 mål mot 3. Inför tredje perioden hade de ett knappt övertag med 4-3 och Linköpingslaget bestormade MODO-kassen å det grövsta. men Linus Ullmark i mälet häll emot och när de mot slutet av matchen  tog ut  sin målvakt kunde MODO göra ytterligare ett mål i tom kasse.

Annars är den huvudsakliga sysselsättningen på Tallbacken för närvarande den grannlaga uppgiften att hålla gårdsplan och gångar rena från snö. Det sölar på lite för jämnan så därför blir det  att fila av ytorna flera gånger per dag. Jag tycker det är lättare att röja undan snön när det inte är så tjockt täcke.

Jag läste häromdagen en historia som gjorde att jag genast tänkte på OLD-fejs. Så här lyder den: En av gästerna undrar: Hur är orkestern? Tja  jag vill inte påstå att den är dålig, men häromkvällen tappade en servitris en bricka med disk i golvet och då gick fyra par upp och dansade.  Nu kan jag ju tala om att OLD-fejs är betydeligt bättre!! Betydligt bättre!!

Gonatt och gomorron.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards