injail

Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Jöran Lundberg - 28 januari 2015 22:43

OLD-fejs i livet.

Efter en tid av uppehåll i spelandet har OLD-fejs varit igång igen. Under efterbmiddagen i dag sppelade vi tre timmar. Det gick förvånandsvärt bra trots juluppehållet. Det var inte så ringrostigt som man skulle tro. Under februari väntar tre olika spelningar så det gäller att vara på alerten. Med fiolen gäller det att man har kvar spänsten i fingrarna. Jag tror att det myckna hamrandet på tangentbordet under ivrigt bloggskrivande (och andra artiklar) hjälper till därvidlag.

Någon bredbandanslutning fick jag inte i dag heller. Vid kontakt med de vänliga rösterna på supporten lonstaterade de så småningom att det var någon vajsing på anslutningen (de hade troligen inte lagt in programvaran) men skulle kunna ha det klart till på fredag. Eftersom vi tog bort Viasatanslutningen är vi nu TV-befriade några dagar. På datorn har jag ju det pålitliga mobila bredbandet så där är det inget hinder. Det betyder också att alla de som läser mina konstiga krior varje dag kan bli tillfreds. Glädjande nog ökar antalet besökare efterhand.

MODO fortsätter sin tradition att rada upp uddamålsförluster så på den fronten går det synnerligen trögt. Det skall bli intressant att följa detta sargade lag i kvalserien. Bäst av 7 matcher mot ett lag från allsvenskan. Det kommer inte att bli någon lätt promenad.

En rätt kort promenad känker jag nu göra för att min vana trogen inta ”snarkofagen” för en lämpligt tillmätt viloperiod. Därför

Gonatt och gomorron.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards