injail

Alla inlägg den 9 juli 2014

Av Jöran Lundberg - 9 juli 2014 23:00

A hot summer.

Det varma vädret håller i sig. Med hälp avhögtrycket gassar solenöver osss och spridre värme somstundtals är överväldigande. När jag vaknade i morse var det över 20 grader varmt ute vilket betccknas som tropiskt. Eftersom det inte är någon vind att tala om blir det stundom nästan outhärdligt. Nu är det väl så attman vänjer sig med solen och värmen så smånigom. Dessutom vågar man ju inte klaga nu när det äntligen har blivi tsommarvärme på riktigt

Jag såg drabbningen mellan Brasilien och Tyskland igår kväll så det blev inte tillfälle att skrivan någon blogg. Nu tänker jag möjligen göra en kommentar efter att ha sett första halvlek i kvällens batalj. Därför är det möjligt att jag återkommer.

Första halvlek är spelad av matchen och det är fortfarade 0-0. Båda lagen spelar en väldigt defensiv fotboll med många bakåtpassningar. Det bäddar för något slumpartat mål från endera lagen.  Överlämnar härmed komentarerna till de som har något stärre erfarenhet av sådant.

Därmed gonatt och gomorron.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards