injail

Alla inlägg den 19 februari 2014

Av Jöran Lundberg - 19 februari 2014 21:44

Medaljrekord.

För våra svenska olympier börjar det nu luta mot att det blir en av de bästa olympiader genom tiderna vad gäller medaljer. När jag började skriva om lekarna i Sotji spådde jag att det skulle bli ynka tre (säger 3) medaljer, och nu har det överträffats med råge.

Curlingdamerna har ju också säkrat en medalj i och med att de har gått till final. Lag Edin i herrcurlingen får tydligen spela match om bronsmedaljen. Sen är det höljt i dunkel vad Charlotte Calla går och ruvar på. Hon laddar nog upp för en bra plasering i något av de återstående tävlingarna. Lite av en skuffelse är de resultat som skidskyttarna har presterat hittills. Trots relativt bra skjutförhållanden har de inte presterat vad som förväntats av dem. Som ni väl har märkt har OS i Sotji räddat mitt bloggskrivande nu en tid. Jag hoppas att ni alla bloggdiggare har överseende med att det ibland blir rätt torftiga inlägg.

På återseende.

 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards