injail

Alla inlägg den 30 juli 2013

Av Jöran Lundberg - 30 juli 2013 21:10

Regn.

Lite lämplig väta över Tallbacken har det kommit idag. Och samtidigt som jag kikar lite på ”Allsång på skansen” , där det också regnar, summerar jag de här dgarna. Måndag och tisdag, helt vanliga dagar med lite diverse sysslor. Eftersom det är rikligt med hallon i markerna har jag naturligtvis ägnat någon liten tid åt att plocka sådana.

Snart har Julimånaden  lagts till hävderna också och månaden Augusti träder i dess ställe. Det börjar märkas att det är lite mörkare om kvällarna nu, särskilt när det är mulet och regnigt. Så vi får  bara hppas på en riktigt fin sådan månad.

Än är inte sommjaren över får vi hoppas. En fjällfärd upp till Hemavn är inplanerad och förhoppningsvis skall den bjuda på rika upplevelser. Den årliga insatsen som volontär på fjällgården blir det i alla fall till nytta och nöje.

Med denna lill krönika hälsar jag alla kära bloggdiggare med en önskan om en rktigt fin tillvaro.

Hejdå.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards