injail

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Jöran Lundberg - 2 maj 2013 22:15

Dasshumor

I brist på annat kan jag väl ge er en liten ”toahistoria”.

Det var en man som just satt sig tillrätta på en offentlig tioalett när han hörde en röst från båset bredvid: ”Hej hur mår du?”

Han brukade inte vanligtvis konversera med främlingar på toaletter men han svarade i alla fall: ”Jo, då jag mår väl bra”.

Och den andra killen svarade: ”Vad gör du för nånting då?”

Han tyckte det var en dum fråga men han svarade i alla fall: ”Jag är bara ute och åker lite”.

Det enda han hade i tankarna var att bli klar så fort som möjligt när mannen i båset bredvid ställer en ny fråga: ”Kan jag komma över till dig sen?”

Det var en konstig fråga men hövlig som han var svarade han: ”Nä det går nog inte, jag är upptagen”.

Då hör han den andre killen nervöst säga: ”Du kan jag ringa upp dig senare. Det är en snubbe i tioabåset bredvid som sitter och svarar på allt jag säger till dig”.

 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards