injail

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Jöran Lundberg - 24 februari 2013 21:13

Sov du lilla videung.

Aän så är det vinter. Det har varit en strålande vinterdag den här söndagen med lite inslag av vår i luften. Men jag vet ju av erfarenhet att det är långt till att det blir riktig vår och sommar. Det är en verklig konst att riktigt njuta av der närvarande, av nuet. Jag var en liten tur med min trogna Polaris. Den turen kompletterar jag med några bilder som jag tog i samma veva. Varje årstid har ju sin tjusning så det är bara att ta för sig.

KäraHustrun har haft födelsedag i dag och blivit ihågkommen av många nära och kära. Hurra, hurra, hurra, hurra.


 

Än har vi gott om snö. Det är väl ungefär 70 cenimeter. Nu har det varit några plusgrader så den kommer väl att sjunka ihop en aning.

 

Här står min Polaris uppställd beredd till någon tur i natur.


 

Här är jag ute vid vindskyddet vid Björkön med en liten mysig eld.


 

Min skoter uppställd vid Björkön.


 

Vy över Storsjön ifrån "kammen


  "

 En vy ur ett annan perspektiv.







 

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards