injail

Alla inlägg den 14 september 2012

Av Jöran Lundberg - 14 september 2012 23:08

Senatimmenblogg.

Att författa något vettigt i denna sena timme blir väl inte särskilt enkelt. Vill ändå förnöja er alla bloggdiggare med några enkla kurmelurer.

Som jag skrev förut har vi vår kära gamla husvagn på gården. Allt sedan sommaren 1978 har den tjänat oss troget. Den har vi dragit kors och tvärs genom de flesta länder i Europa. Ett par gånger har vi varit ner till franska rivieran då vi vid de tillfällena parkerade husvagnen vid Le Castella. Det är en jättestor campinganläggning med 9 kilometer sandstrand.

Vagnen har vi även dragit till Tyskland, Österrike, Schweiz och även en snutt in i Itaien. Undersköna semesterturer förr i tiden.

Nu är det så att jag brukar köra den till Bilprovningen på hösten så att vi inte skall behöva  joxa med det i vårruset. Nu fick jag en tid i dag 07.05 Det innebar att jag var uppe ur sänghalmen redan före 5 i morse. Så det har varit en lång dags färd mot natt. Nu är husvagnen garagerad och står i gott förvar till nästa sommar.

Nu skall det bli skönt med en riktig luring. Hejdå

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards