injail

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Jöran Lundberg - 25 juni 2012 20:33

Gröna sköna sommar.

När jag skriver den här bloggen är det lotta påp Lisseberg på TV. Vi har haft ett undeerbart sommar väder nu ett antal dagar. Nu har de aviserat lite regn för i morgon och det är nog behövligt för markens fuktighet. Det har varit väldigt gynnsamt för växtligheten. Mitt jordgubbsland blommar så det står härliga till.

I en tidigare blogg lovade jag att jag skulle sätta in några sommarbilder. Detta tänker jag infria. Jag hoppas att det blir till läsasrnas förnöjelse.


 

Vi börjar med en bild av Johan när han väntar på Ida på studentdagen.

 

En bild av Ida på hennes studentdag. Det var en festlig dag att minnas.

 

Farmor Siv gratulerar den nyblivna studenten.

 

En helg med många festliga minnen tillbringade vi på släktgården "Ponderosa" i Björnlandsbäck.

 

Då samlades vi helt enligt traditionen till en fin gemenskap med släkten.

 

Undertecknad bloggskrivare i egen hög person fotad vid det gamla häbbret.


Ha det bra. Hälsningar Jöran.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards