injail

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Jöran Lundberg - 12 mars 2012 22:50

MODO torskade mot Skellefteå i andra matchen i slutspelet. De är tyvärr ett nummer för liten i kampen om semifinalplatsen. Men, hoppet är ju det sista som överger en så......

Därför tänker jag i stället ägna mig lite åt Björnamåle.

Å då tänk je sä hänne: Öm a Viktoria ha fott többlinga, vicken å dam ha då fott ärve krona. Skä  dam dele på härligheta eller skä n´dan (ella n´dännar) söm kömme först fo nä. Men då svara dam söm dam allten ha gjort då dam int begrip na. Detta är en hypotetisk fråga. Nu bleve ju bara en sä dä bli välna Tyra, nä ja mene na Estställe i ställe sm köm dellå ärve.

Ja köm å tänke pa n´dän söm sa: Jag talade väldigt tidigt, jag talade redan i moderlivet. Vi var trillingar och då lär jag ha yttrat till han som kom först: ”Raska på brorsan, vi är förföljda.” Dä va ganska intellegent sagt.

Så går livet vidare här på Tallbacken mitt i allt blåsväder som vi haft det senaset dygnet. Ha det bra.


Hej, hej, leverpastej.


Jöran.

Presentation

Fråga mig

20 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards